1. Veilig bestellen
Online winkelen is een snelle, veilige en comfortabele manier om uit te zoeken en te kopen wat jij wilt. De Stichting Webshop Keurmerk garandeert dat je veilig en betrouwbaar winkelt bij ons.
Doordat online winkelen steeds populairder wordt en er steeds meer webwinkels komen, is het belangrijk dat je goed oplet bij wie je winkelt. Dan is en blijft online winkelen een heel veilige optie. Voor europacker.nl geldt bijvoorbeeld dat we alleen het adres www.europacker.nl gebruiken voor de verkoop van producten. Let dus goed op de url, bovenin je scherm! Alleen als er www.europacker.nl staat dan bevind je je in onze online webshop.
De veilige europacker.nl site kun je verder herkennen doordat voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals je betaalgegevens, gebruik wordt gemaakt van een beveiligde internetverbinding. Bij een beveiligde internetverbinding staat er https://www.europacker.nl in de adresbalk van je browser in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Bovendien zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk en kleurt de adresbalk groen. Wij adviseren je verder aan niemand je inlognaam, wachtwoord of andere gegevens betreffende jouw account af te geven.
Phishing e-mails
Phishing is de verzamelnaam voor alle digitale activiteiten waarmee criminelen proberen persoonlijke informatie te ontfutselen door o.a. gebruik te maken van namen van banken of bedrijven. Met deze informatie kan fraude met internet bankieren, pinpassen, creditcards of jouw identiteit worden gepleegd. Wij zullen nooit via een e-mail vragen naar persoonlijke gegevens. Wij adviseren je met klem niet op links in dit soort e-mails te klikken of je gegevens op te geven als je niet zeker bent van de afzender.
Voor meer informatie over Phishing, of over wat je tegen Phishing kunt doen, verwijzen wij je naar www.veiligbankieren.nl
2. Bestellen bij europacker.nl
Bestellen bij europacker.nl – je online specialist op het gebied van bestrijdingsmiddelen om zelf ongedierte te weren en te bestrijden- is heel eenvoudig:
Stap 1
Plaats het gewenste artikel in de winkelmand
• Ga naar het artikel van je keuze en klik op de knop “in winkelwagen”.
• Heb je alle artikelen van jouw keuze in je winkelwagen gelegd, dan ga je naar de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. Hier kun je desgewenst het aantal artikelen wijzigen.
• Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop “afrekenen”.
Stap 2
Persoonlijke gegevens opgeven
• Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een account? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren.
• Bestel je voor het eerst, dan vragen wij je om een account aan te maken.
• Let op! Om bij ons te bestellen, moet je 16 jaar of ouder zijn.
Stap 3
Bezorgen
• Je hebt de keuze om je bestelling thuis te laten bezorgen met de DHL of zelf af te halen bij een Euro Packer.
Stap 4
Betaalwijze kiezen
• Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen: direct met iDEAL, PayPal, zelf overmaken, onder rembours of betalen bij afhalen bij Euro Packer.
Let op! Het voordeel van vooraf met iDEAL en PayPal betalen is, dat we alle voorradige artikelen direct aan je kunnen leveren. Kies je voor zelf overmaken dan wachten wij met het afsturen van de bestelling totdat de betaling is bijgeschreven op onze bankrekening.
Onder Rembours:
Je betaalt rechtstreeks aan de Postnl medewerker op het moment dat je het pakketje ontvangt. Zorg dus dat je het gehele bedrag, contant in huis hebt wanneer de Postnl medewerker langs komt. Treft de Postnl medewerker je niet thuis, of heb je het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijg je van de Postnl medewerker een afhaalbericht. Het pakket wordt dan voor je klaargelegd op een postkantoor bij je in de buurt. Het pakket blijft vervolgens nog twee weken lang op het postkantoor liggen. Mocht je na 2 weken het pakket niet opgehaald hebben bij de Postnl en wij het pakket retour ontvangen dan zullen wij de kosten voor de rembours bij je in rekening brengen. Voor een bestelling met betaling onder rembours brengen wij € 35,00 in rekening. Een remboursbetaling is niet mogelijk voor verzendingen naar het buitenland.
Klik op de knop 'Volgende' om je bestelling te voltooien.
• Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail.
3. Bestellen en verzendkosten
Doe je meerdere bestellingen, maar worden de artikelen op verschillende adressen geleverd, dan betaal je voor iedere levering verzendkosten.
4. Je bestelling volgen
De actuele status van je bestelling volg je onder Mijn bestellingen op europacker.nl. Bij bestelling referentie kun je op klikken en dan opent zich jouw bestelling bij europacker.nl. Heb je je e-mailadres doorgegeven, dan ontvang je na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde artikelen en de gekozen bezorgwijze.
5. Annuleren
Je kunt je bestelling annuleren door een e-mail te sturen naar europacker.nl. Met hierin het verzoek de bestelling te annuleren. Bij een iDeal betaling zullen wij het bedrag op je bankrekening storneren.
Mocht je gekozen hebben voor zelf overmaken van het totaalbedrag en wordt de betaling binnen 7 dagen niet bijgeschreven op onze bankrekening dan zullen wij je bestelling automatisch annuleren.