1. Zichttermijn & retourregels
Voor je bestelling geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen tenzij anders is vermeld.
Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we je vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.
Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het retourneren. Je kunt het artikel retourneren:
Alle artikelen kun je na in gebruikname niet retourneren behalve als het produkt non-conform of defect is. Er zijn ook produkten met een verzegeling. Na het verbreken van een verzegeling kan je deze artikelen niet meer retouneren het gaat dan bijvoorbeeld om:
2. Retourneren
Je kunt je bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen retourneren mits je aan de spelregels voldoet. De kosten van het retourneren zijn voor je eigen rekening. Behoud je een deel van je bestelling, dan betaal je voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van je bestelling een bijdrage van € 15,--. De artikelen worden uiterlijk binnen 2 weken, met uitzondering van vakantie, zon- en feestdagen, na ontvangst in ons magazijn retour verwerkt.
Heb je je bestelling vooraf met iDEAL betaald en is er door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed ontstaan, dan storten wij dit terug en staat dit binnen 30 dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van bv een waardebon betalen wij niet uit op je bankrekening maar verzilveren wij voor een nieuwe tegoedbon.
3. Ruilen
Het ruilen van een artikel geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling. Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.
4. Stappenplan bij retourneren en ruilen
Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:
Heb je een account:
1. Ga naar Mijn Account, ga dan naar Mijn Bestellingen, klik op de Bestelling Referentie die je wilt retouneren. Scroll naar beneden tot waar je de bestelde producten ziet staan en zet een vinkje bij de producten die je wilt retouneren. Scroll iets verder naar beneden en vul bij Goederen Retour een korte tekst in waarom je de goederen wilt retouneren en klik daarna op Retourbon Aanmaken.
2. Je ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van je verzoek.
3. Ga naar Mijn Account, ga dan naar Mijn geretourneerde producten en druk je Retour Slip af. Je stuurt je bestelling terug naar ons met de Retour Slip.
4. Na ontvangst van je zending sturen we je een ontvangstbevestiging per e-mail.
5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag én de bezorgkosten binnen 30 dagen terug, afhankelijk van je wens.
Is je artikel defect? Lees dan eerst garantie en reparatie.
Heb je een gastaccount:
1. Meld via de e-mail bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen.
2. Je ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van je verzoek.
3. Je stuurt je bestelling terug naar ons.
4. Na ontvangst van je zending sturen we je een ontvangstbevestiging per e-mail.
5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag én de bezorgkosten binnen 30 dagen terug, afhankelijk van je wens.
Is je artikel defect? Lees dan eerst garantie en reparatie.