Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? Zodra wij uw betaling hebben ontvangen en alle artikelen zijn voorradig sturen wij uw bestelling direct af. Mochten er artikelen in uw bestelling zitten die niet op voorraad zijn en deze zijn niet leverbaar binnen 3-6 werkdagen dan kan in overleg alvast de aanwezige artikelen naar u verstuurd worden. De artikelen die niet geleverd zijn, sturen wij na. U hebt uw bestelling voor 13:00 uur geplaatst en betaald d.m.v. IDEAL of creditcard/PayPal en alle artikelen zijn voorradig dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden.
Hoe verstuur ik een bestelling via de site? Als u artikelen in de winkelwagen geplaatst hebt, klikt u bovenin op afrekenen. Hier kunt u de verzendmethode kiezen en u kiest de betaalmethode en klikt op bevestigen. Even later krijgt u via de e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u zojuist heeft besteld (en betaald hebt). Tevens staat in deze e-mail alle bankgegevens.
Wat is de status van mijn bestelling? U gaat naar Inloggen linksboven op de site. Vervolgens klikt u op Mijn orders waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken.
Waarvoor dient een eigen account? Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook te allen tijde uw bestel informatie opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek.
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar ik mis artikelen. Op de factuur staat backorder bij deze artikelen. Wat nu? Deze artikelen zijn niet voorradig en hebben een langere levertijd dan 3-6 werkdagen en staan in bestelling bij onze leverancier. Zodra deze artikelen weer binnenkomen bij ons worden deze kosteloos nagestuurd.
Ik heb een defect artikel ontvangen. Wat nu? Heb je een defect artikel ontvangen binnen de zichttermijn? Meld je klacht direct bij ons en we ruilen het defecte artikel direct om.
Ik zoek een bepaald product. Welk artikel kan ik het beste kiezen? Natuurlijk zijn wij bereid u te helpen met het maken van uw keuze. U kunt u ons mailen/bellen voor een passend advies. Wij staan u graag te woord.
Ik ben een artikel vergeten te bestellen. Kan ik deze nog toevoegen aan mijn order? Is geen probleem. U kunt de gewenste artikelen toevoegen door middel van de verzendoptie Toevoegen aan lopende order. De nieuwe order wordt dan handmatig door ons samengevoegd aan uw lopende order.
Ik zoek een artikel wat ik op de website niet kan vinden? U kunt een e-mail sturen naar info@europacker.nl. U vermeldt om welk artikel het gaat. Ook het artikelnummer van de leverancier (indien mogelijk). Het is goed mogelijk dat wij wel kunnen leveren ondanks dat het artikel niet op de website staat.
Ik heb besteld maar wil de bestelling graag annuleren. Is dat mogelijk? Natuurlijk is dit mogelijk. Wij willen u wel verzoeken dit z.s.m. aan ons door te geven. U stuurt aan ons een e-mail en u geeft door dat uw bestelling geannuleerd dient te worden. Wij stellen het op prijs als u ook de reden van annulering aan ons door geeft.
Privacyverklaring De door u verstrekte gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van europacker.nl. Het klantenbestand zal gebruikt worden ter uitvoering en afwikkeling van de bestelling. Aan derden zal geen inzage worden gegeven in het europacker.nl klantenbestand.